חב"ד לייב | מרכז התוכן העדכני של חבד ברשת

'עבודת התפילה' תוביל לגאולה • הרב זושא אלפרוביץ'

זושא אלפרוביץ' לחלוחית גאולתית

בהמשך לדבריו של המשפיע הרב שניאור זלמן שיחי' גופין בעניין 'עבודת התפילה', שנאמרו בעקבות ההתוועדות שפורסמה על ידי מערכת 'לחלוחית גאולתית' עם הגה"ח הרב יוסף ישעיה שיחי' ברוין, הצטרף לדברים גם המשפיע הגה"ח משולם זושא שיחי' אלפרוביץ' – משפיע ראשי ישיבת תות"ל קרית גת, והוסיף בדבריו את הקריטיות של ההתעסקות ב'עבודת התפילה' לאברכים, וכן עורר על כך שדווקא ההתעסקות ב'עבודת התפילה' תוביל לקראת ביאת המשיח • הדברים הבאים תומללו מתוך התוועדות אחדות שהתקיימה ב'זום' ביום ט' ניסן, כהכנה לי"א ניסן תשפ"ב – מאה ועשרים שנה להולדת הרבי מלך המשיח • לקריאה

•••

הרב זושא אלפרוביץ' – משפיע ישיבת תות"ל קרית גת:

אם אני יכול להוסיף על מה שר' זלמן אמר. שואלים כל הזמן 'מה אפשר להוסיף? מה עוד טרם עשינו? ניסו כבר את כל הדברים להביא את משיח'. אהבת ישראל ואחדות, מדברים בזה ומוסיפים בזה. שליחות וכדומה, גם עוסקים בזה. אבל 'עבודת התפילה' לא ניסו מספיק עדיין. 
יש הנחה פשוטה בקרב הרבה מאנ"ש והתמימים, שזה עניין שלא שייך כל כך היום, והרבי שולל את זה בתכלית! הרבי אומר בפירוש, שהדעה של אלו שאומרים ש'עבודת התפילה' זה עניין של 'למפרע' – זה לא נכון בכלל ושקר מעיקרו. כמובן שלא מדברים על דרגות גבוהות, אלא על דברים פשוטים שכל אחד שייך לזה, ואדרבא כל אחד שיעסוק בזה, יראה ויווכח בפועל ממש. כל אחד יראה בוודאי איך שזה מוסיף ומועיל לו בפועל ממש במחשבה דיבור ומעשה. הכל יהיה אחרת לגמרי. כך שכל התירוצים, הם רק תירוצים. כל אחד מאיתנו שייך לזה וצריך לשייך את עצמו לזה. 
ואם מחפשים משהו שעדיין לא עשו בשביל לזרז את ביאת המשיח, אז יש את העניין של 'עבודת התפילה. ואם רוצים לעשות משהו למען זירוז ביאת המשיח, אז אדרבא – עומד בפניו האתגר הזה, שישתדל בתחום הזה ויעסוק ב'עבודת התפילה', שמשום מה שמו אותו בצד.
אני רוצה שוב להדגיש ולומר, אם רוצים לדעת מה מוסיף נחת רוח לרבי ומה יגרום לזרז את ביאת המשיח, זה העניין של 'עבודת התפילה'! ולא מדברים כאן רק על בחורים, אלא גם על אברכים, ויש מקום לומר שאברכים צריכים את זה עוד יותר.. פעם זה היה מדריגות גבוהות מאוד, אבל היום כל אחד שייך ל'עבודת התפילה' בצורה הכי פשוטה.

Exit mobile version