חב"ד לייב | מרכז התוכן העדכני של חבד ברשת

הרב גייסינסקי בקריאה נדירה: להפיץ את הספרים בכל בית יהודי

מהפיכת ההנגשה ממשיכה להכות הדים וכובשת את הציבור של כלל חסידי חב"ד ליובאוויטש ברחבי העולם כולו, וכעת יוצא בקריאה נדירה ומיוחדת הרב שלום דוד גייסינסקי שליט"א – מרבני ישיבת תות"ל המרכזית ב-770, לאחר שקרא בכובד ראש את סדרת הספרים הפופולארית 'עבודת התפילה בדור השביעי', על הנחיצות להפיץ ספרים אלו בכל בית יהודי ובפרט ב'שנת הקהל', ועל החיזוק שספרים אלו מביאים בכדי 'לחיות עם משיח' בצורה פנימית • הזמינו עכשיו בחנות מקוונת: עבודת התפילה בדור השביעי  לקריאת המכתב המלא

•••

קריאתו הנדירה של הרה"ח הרב שלום דוד שיחי' גייסינסקי
מרבני ישיבת 'תומכי תמימים ליובאוויטש' המרכזית במרכז חב"ד העולמי 770
כל אחד ואחד שלומד ומתחנך בדרכה של תורת החסידות, נהיר לו חשיבותה הרבה והמרכזית של 'עבודת התפילה' בחיים של יהודי, ועד כמה היא היסוד לכל לימוד התורה וקיום המצוות מתוך חיות ותענוג. אך יחד עם זאת ובעקבות משמעותה העצום, רבותינו נשיאנו חזרו על העובדה שהתפילה 'נקראת 'עבודה קשה', דהיינו לקרוא לה' לעמוד נגד כל מונע מבית ומבחוץ ולשבר כל הקליפות ותאוות החזקות' ('תורה אור' פרשת 'שמות' נא,ב). ואכן שנים רבות הורגש החיסרון הגדול בהדרכה מסודרת כיצד לגשת נכונה ל'עבודה שבלב זו תפילה' (מסכת 'תענית' ב,א).
זכינו ולאחרונה יצאה לאור סדרת הספרים החשובה 'עבודת התפילה בדור השביעי', עם הדרכות ברורות הלכה למעשה מפי מיטב הרבנים והמשפיעים, כיצד יש לצעוד בדרך הנכונה העולה בית א-ל ולעמוד לפני השם, מתוך התבוננות בחסידות ואריכות התפילה.
קראתי בכובד ראש את סדרת הספרים המיוחדת שגדושה בתוכן יסודי ועצות מעשיות להצליח ב'עבודה קשה' זו, ללחום מלחמת ה' ולנצח, והנני ממליץ בזה לכל חסיד ללמוד מתוך סדרת ספרים זו, למען יוכל לחנך את עצמו וסביבתו ולהעמידה בקרן אורה. וכן כדאי ונכון להפיץ ספרים אלו בכל בית בישראל, ובפרט בשנת 'הקהל', שבזה יוסיפו בעניין של 'ליראה את השם'.
ואפריון נמטייה לצוות ארגון 'לחלוחית גאולתית' שזכה והתברך להיות שליח ה' 'לעזור מלמעלה' לגלות אוצר שלם של יראת שמיים, ולהגישו לפני כל אחד ואחד בשפה קלה ופשוטה בהוצאת סדרת הספרים 'עבודת התפילה בדור השביעי'.
ובעזרת השם על ידי הלימוד בספרים אלו והיישום בזה בפועל ממש ב'עבודת התפילה', יצליח כל אחד 'לחיות עם משיח' ו'להביא לימות המשיח' מתוך עבודה פנימית, ויקויים בנו דיוק 'נשיא דורנו משיח צדקנו': 'ויתקיים בנו מקרא שכתוב – ונחה עליו רוח ה', רוח חכמה ובינה, רוח עצה וגבורה, רוח דעת ויראת השם'.

Exit mobile version