חב"ד לייב | מרכז התוכן העדכני של חבד ברשת

תגלית נדירה: תמונה חדשה של הרז"א – בן הרבי המהר"ש

 אנו שמחים להגיש לקהל הגולשים תמונה נדירה שהתגלתה לאחרונה, באיכות טובה ובלעדית באתר 'לחלוחית גאולתית', של בנו הבכור של הרבה המהר"ש ואחיו של הרבי הרש"ב – רבי שניאור זלמן אהרון שניאורסהון (מכונה 'הרז"א' נשמתו עדן) • אחרי פטירת אביו הרבי המהר"ש, קיבל על עצמו את הנהגת חסידות חב"ד בשותפות עם אחיו הרבי הרש"ב, אך לאחר תקופה קצרה פרש מעניין ההנהגה והתעסק בפעולות רבות למען כלל ישראל. הרבי המהר"ש אמר עליו ש'יש לו ראש חזק, הוא מסוגל לחשוב שתי מחשבות ביחד'. נפטר בגיל 51 בי"א חשוון תרס"ט • לתמונה המלאה באיכות ולסיפור המלא


אנו שמחים להגיש לקהל הגולשים תמונה נדירה שהתגלתה לאחרונה, באיכות טובה ובלעדית באתר 'לחלוחית גאולתית', של בנו הבכור של הרבה המהר"ש ואחיו של הרבי הרש"ב – רבי שניאור זלמן אהרון שניאורסהון (כונה 'הרז"א' על ידי הרבי 'הצמח צדק' וכך התקבל). 

אחרי פטירת אביו הרבי המהר"ש, קיבל על עצמו את הנהגת חסידות חב"ד בשותפות עם אחיו הרבי הרש"ב, אך לאחר תקופה קצרה פרש מעניין ההנהגה והתעסק בפעולות רבות למען כלל ישראל. הרבי המהר"ש אמר עליו ש'יש לו ראש חזק, הוא מסוגל לחשוב שתי מחשבות ביחד'. נפטר בגיל 51 בי"א חשוון תרס"ט.

התמונה נמצאה בידי משפחה שמתגוררת בעיר מוסקבה, שהינם צאצאים של ביתו של הרבי המהר"ש, הרבנית דבורה לאה גינזבורג ובעלה הרב משה אריה לייב גינזבורג. התמונה משדרת דימיון רב לתמונה הידועה של הרז"א, כך שזה מראה על אמיתות התמונה. יש לציין שלפני מספר שנים, התגלתה תמונה של הרב משה אריה לייב גינזבורג, חתן הרבי המהר"ש, וניתן להבחין שהתמונות צולמו באותו מקום.

Exit mobile version