חב"ד לייב | מרכז התוכן העדכני של חבד ברשת

'ללכת לכלא': כך הגיב הרבי לדרישה לקיצוץ הזקן בגלל המלחמה

פקודת מטכ"ל חריפה הגיעה והזהירה ממתקפת גזים מסוכנת, בזמן מלחמת 'יום הכיפורים' בשנת תשל"ד, ואי לכך כל חייל שיש לו זקן יחוייב לקוצצו – מאחר שלטענתם הזקן מפריע לחבישת מסיכת הגז, ואחרת זה ייחשב כ'סירוב פקודה' • כמה שעות חיכו למענה של הרבי לדילמה המורכבת? איזו הבטחה נתן הרבי מלך המשיח בקשר למצב הלחימה בשטח? כיצד ניתן להוכיח שהזקן לא מפריע לחבישת המסיכה ומה יעזור שהחייל יחזיק מספריים בכיסו? ועל מה אסור לוותר בשום אופן עד כדי כך שיש ללכת למאסר עבורו? • עורך אתר 'לחלוחית גאולתית' מגיש צילום נדיר ממסמך היסטורי שתיעד בזמן אמת את המאורע כולו לקריאת וצילום המסמך

 ☚ השתמטות מצה"ל: מה דעת הרבי מלך המשיח? • מרתק 

פקודת מטכ"ל חריפה הגיעה והזהירה ממתקפת גזים מסוכנת, בזמן מלחמת 'יום הכיפורים' בשנת תשל"ד, ואי לכך כל חייל שיש לו זקן יחוייב לקוצצו – מאחר שלטענתם הזקן מפריע לחבישת מסיכת הגז, ואחרת זה ייחשב כ'סירוב פקודה'. 

כמה שעות חיכו למענה של הרבי לדילמה המורכבת? איזו הבטחה נתן הרבי מלך המשיח בקשר למצב הלחימה בשטח? כיצד ניתן להוכיח שהזקן לא מפריע לחבישת המסיכה ומה יעזור שהחייל יחזיק מספריים בכיסו? ועל מה אסור לוותר בשום אופן עד כדי כך שיש ללכת למאסר עבורו? עורך אתר 'לחלוחית גאולתית' מגיש צילום נדיר ממסמך היסטורי שתיעד בזמן אמת את המאורע כולו.

Exit mobile version