חב"ד לייב | מרכז התוכן העדכני של חבד ברשת

300,000 צפיות, 2000 כתבות – ארגון 'לחלוחית גאולתית' עושה היסטוריה


יחד עושים היסטוריה: בימים אלו נרשם שיא מיוחד. אתר 'לחלוחית גאולתית', שעלה לרשת לפני לא מעט זמן, הגיע למספר עגול של 2000 כתבות תוכן איכותיות ומרתקות שעלו לאתר על ידי צוות העורכים המקצועי. זאת בנוסף לעובדה שעד כה נרשמו כשלוש מאות אלף צפיות (!) וגלישות בתכני ארגון 'לחלוחית גאולתית' במרחבי הרשת  האתר מורכב על בסיס כתבות תוכן בנושאי תורת חסידות חב"ד ודרכי החסידים, ראיונות עומק עם רבנים ואישי ציבור, סרטוני מדיה וחדשות פעילותו העניפה של ארגון 'לחלוחית גאולתית' לכתבה המלאה

•••


יחד עושים היסטוריה: בימים אלו נרשם שיא מיוחד. אתר 'לחלוחית גאולתית', שעלה לרשת לפני לא מעט זמן, הגיע למספר עגול של 2000 כתבות תוכן איכותיות ומרתקות שעלו לאתר על ידי צוות העורכים המקצועי. זאת בנוסף לעובדה שעד כה נרשמו כשלוש מאות אלף צפיות וגלישות (!) בתכני ארגון 'לחלוחית גאולתית' במרחבי הרשת. 

האתר מורכב על בסיס כתבות תוכן בנושאי תורת חסידות חב"ד ודרכי החסידים, ראיונות עומק עם רבנים ואישי ציבור (עד כה רואיינו למעלה ממאה משפיעים), סרטוני מדיה שמפורסמים גם בערוץ הוידאו של הארגון וחדשות פעילותו העניפה של ארגון 'לחלוחית גאולתית'.
לכניסה לאתר: DID.LI/LGC770 או הקליקו 'אתר לחלוחית גאולתית'.

צוות האתר מקפיד להעלות כתבות תוכן איכותיות, אודות מהותה של היהדות מזווית הסתכלותה ומשנתה של חסידות חב"ד ליובאוויטש. חשיבות מיוחדת ניתנת להבהרת נושא המשיח והגאולה, מאחר שאנו נמצאים בתקופה הקרובה ביותר לתקופה נפלאה זו. אגף המדיה של הארגון אף פרסם מאגר 'דרייב' מיוחד של תכני הארגון עד כה.
נוסף לכך, מערכת האתר מקפידה לראיין את רבני ומשפיעי חסידות חב"ד, משלל הדעות והגילאים, בכדי לקבל הדרכה פרטנית ומעשית בדרכי עבודת השם וההתקשרות לרבי מלך המשיח. יחד עם כך מחלקת ההוצאה לאור של ארגון 'לחלוחית גאולתית', מפרסמת אף היא את תכניה באתר מעת לעת.

צוות ארגון 'לחלוחית גאולתית' עובד בפיקוח מלא של ועדת רבנים ומשפיעים, בראשות הגאונים החסידים הרב יוסף יצחק אופן והרב נחמן שפירא שליט"א.

מספר הגלישות הרבות שהפתיע את צוות מקימי האתר, משמח ומעורר להוספה ושדרוג האתר ותכניו.

זאת בנוסף לפעילות אגף ההוצאה לאור של ארגון 'לחלוחית גאולתית', שמפרסם מידי שבוע מגזין שבועי איכותי שמודפס באלפי עותקים במאות מוקדים בקהילות חב"ד וישיבות 'תומכי תמימים' ברחבי תבל, יחד עם תכנים נוספים שמפורסמים ברשימות תפוצה באימייל וקבוצות 'וואצפ' עם אלפי משתתפים.

כעת נערכים במחלקת ההוצאה לאור בהדפסה מחודשת של סט הספרים הפופלארי 'עבודת התפילה בדור השביעי', שחצה את כל קצוות הקשת של חשובי רבני ומשפיעי חב"ד שיצאו בקריאה היסטורית ללמוד בספרים אלו. וכמובן, אלפי המשתתפים עד כה בעשרות הכנסים והפאנלים המושקעים שנערכו על ידי אגף האירועים של הארגון.

במסגרת אגף הפעילות של הארגון, פועלים ללא הרף צוות מיוחד שדואג להחדיר את התכנים האיכותיים של הארגון בעיתונות החב"דית ובאתרי אינטרנט ייעודיים. בנוסף להוצאה מחודשת של ניגונים חסידיים ברמה מקצועית.

ועוד היד נטויה..

היה שותף במהפיכה ההיסטורית!

אימייל: lgch770@gmail.com | מספר 'וואצפ': 1.929.215.8983+.
Exit mobile version