שנה טובה ומתוקה – שנת 'הקהל' של גאולה

 לרגל ראש השנה, מערכת אתר 'חבד לייב' מאחלת לקהל הגולשים ברכת 'כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה'

 לרגל ראש השנה, מערכת אתר 'חבד לייב' מאחלת לקהל הגולשים ברכת 'כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה' • שנזכה בערב שנת 'הקהל' לשנת גאולה יחד עם המעמד ה'הקהל' המסורתי העוצמתי בבית המקדש השלישי, בו הרבי יקרא בתורה 'למען ישמעו ולמען ילמדו יראו את השם אלוקיכם ושמרו לעשות את כל דברי התורה הזאת' • לברכת הרבי בכתב יד ופענוח

לחלוחית גאולתית - ראש השנה כתיק

שתף כתבה

0 0 קולות
דירוג כתבה
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר הנבחרות

לכתבות אקראיות

למקרה שפספסתם

לכתבות נוספות